Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna. Jesteśmy aktualnie świadkami otwarcia urzędów na świat zewnętrzny. Wzrasta liczba projektów integracyjnych. Takim przełomem jest wdrożenie rozwiązań typu SEPI – Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna.

SEPI to kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych. Tworzona jest na podstawie rzeczywistych potrzeb i pomysłów urzędów. Jest platformą, dzięki której dokonuje się jakościowego przełomu w sposobie obsługi klienta.

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu podpisze umowę o wzajemnej współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej z terenu powiatu brzeskiego, Urzędem Miasta w Brzegu i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Brzegu, dotyczącą uruchomienia systemu SEPI. Umożliwi to przede wszystkim ograniczenie biurokracji i kolejek osób zgłaszających się po zaświadczenia. Klienci PUP nie będą musieli osobiście zgłaszać się po odbiór zaświadczeń. Z chwilą wdrożenia systemu SEPI zaświadczenia i informacje dotyczące osób pozostających w ewidencji PUP Brzeg, będą wymieniane drogą elektroniczną bezpośrednio pomiędzy urzędami.

Wydrukuj stronę