OGŁOSZENIE
dla klientów Wydziału Komunikacji
W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów dotyczącym ograniczeń m.in. w zakresie działalności przedszkoli i żłobków uprzejmie informuję, że w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Brzegu, nastąpiła czasowa absencja pracowników obsługi klientów wydziału.
Z uwagi na zmniejszenie liczby pracowników mogą się pojawić utrudnienia dotyczące obsługi, polegające na ograniczeniu ilości przyjmowanych klientów i czasu realizacji rozpatrywanych wniosków.
Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
KOMUNIKAT
dla klientów Wydziału Komunikacji
Uprzejmie informuję, że zgłaszanie wniosków dotyczących zbycia/nabycia pojazdu można przeprowadzić również za pomocą platformy ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). Zgłoszenie za pomocą wymienionej platformy i wydruk stanowi potwierdzenie zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdu.
ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/motoryzacja-i-transport/rejestracja-pojazdu
Wydrukuj stronę