Starostwo Powiatowe w Brzegu nie zamyka się na klientów

 

Nie rezygnujemy z obsługi klientów, a tylko część kadry rozpoczyna pracę zdalnie – tak pokrótce można opisać zmiany, które wprowadzono w Starostwie Powiatowym w Brzegu. Urząd nie zamyka drzwi przed mieszkańcami, ale apelujemy, by ograniczyć wizyty w naszych siedzibach.

– Sytuacja jest trudna, dlatego powinniśmy zadbać o nasze wspólne bezpieczeństwo. Na chwilę obecną pracujemy, jak do tej pory. Kancelaria ogólna jest czynna dla naszych klientów, ale rekomendujemy mimo wszystko załatwianie spraw drogą elektroniczną, pocztą tradycyjną, a ewentualne wizyty umawiać telefonicznie. Oczywiście do starostwa, jeśli już musimy przychodzimy w maseczkach. Do dyspozycji są również płyny do dezynfekcji rąk. Ale mimo wszystko, ograniczmy wizyty – apeluje starosta brzeski Jacek Monkiewicz.

Dodajmy, że tylko niewielka część kadry rozpoczyna pracę zdalną. Nie będzie ona obowiązywała w całym urzędzie, ponieważ wciąż są mieszkańcy naszego powiatu, którym musimy zapewnić obsługę, realizację zadań i przepisów. Czekamy na dalsze obostrzenia ze strony rządzących.

O ewentualnych, kolejnych zmianach będziemy informować na bieżąco.

 

Wydrukuj stronę