wydział komunikacji czynny od poniedziałku 18.10 w nowej siedzibie
Usprawnienie rejestracji pojazdów i wydawanie praw jazdy, to główne powody, dla których władze Powiatu Brzeskiego zdecydowały się na modernizację pomieszczeń po byłej sali bankietowej byłego internatu. Obecnie to przejrzysty i ogólnodostępny lokal w formie otwartego biura (tzw. open space). Dziś (15.10) Starosta Powiatu Brzeskiego Jacek Monkiewicz wraz z radnymi i zaproszonymi gośćmi oglądali gotowy na klientów Wydział Komunikacji.
– Inwestycja warta 1,2 mln złotych obejmowała nie tylko modernizację sali głównej, ale również min. przebudowę instalacji nawiewno – wywiewnej, klimatyzacji, wydzielenie nowych pomieszczeń za pomocą szklanych modułów, remontu pomieszczeń przynależnych (toalety, toaleta dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie socjalne, wydzielone pomieszczenie dla banku), jak również budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony parkingu. W ramach zadania powstało także archiwum dla Wydziału Komunikacji naszego urzędu – tłumaczy starosta brzeski.
Przenosiny wydziału z budynku przy ulicy Robotniczej do naszego biurowca przy Wyszyńskiego trwały blisko tydzień. Od poniedziałku 11 października byliśmy zmuszeni do czasowego wstrzymania obsługi naszych klientów. 18 października startujemy już w nowych, komfortowych warunkach przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 23 w Brzegu.
Wydrukuj stronę