Sprawy rozpatrywane przez Wydział Budownictwa tj.:
– wnioski o pozwolenie na budowę i zmianę pozwolenia na budowę,
– wnioski o pozwolenie na rozbiórkę,
– wnioski o przeniesienie pozwolenia na budowę/zgłoszenia na inną osobę,
– zgłoszenia wykonania robót budowlanych,
– zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania,
– zaświadczenia o samodzielności lokalu,
– wnioski o dzienniki budowy,
– potwierdzanie ostateczności decyzji
należy wysyłać pocztą tradycyjną na adres Starostwa Powiatowego, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg.
Inne pisma i uzupełnienia do spraw w formie pisemnej (max. 5 kartek) można wrzucać do skrzynek podawczych znajdujących się przed budynkami przy ul. Wyszyńskiego 23 i ul. Robotnicza 20. Uzupełnienia do spraw można również przesłać drogą elektroniczną i poprzez platformę ePUAP, po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Wydziału Budownictwa.
Wzory wniosków dostępne są pod adresem: https://brzeg-powiat.pl/powiat-brzeski/wydzial-budownictwa/
Kontakt z pracownikami Wydziału Budownictwa:
NACZELNIK | 77 549 34 04 | pok. 9 | m.krawiecka@brzeg-powiat.pl |
(SEKRETARIAT)
|
77 549 34 00 |
pok. 12 |
sekretariat-bud@brzeg-powiat.pl |
77 549 34 01 | |||
Starszy inspektor |
77 549 34 05 |
pok. 8 |
– |
Inspektor | a.lukawska@brzeg-powiat.pl | ||
Inspektor | 77 549 34 07 | pok. 6 | b.rogowska@brzeg-powiat.pl |