Starostwo Powiatowe w Brzegu organizuje zawody sportowe          w okresie wakacji według następującego regulaminu i harmonogramu:

 
REGULAMIN

GIER, ZABAW I KONKURENCJI LEKKOATLETYCZNYCH

 

CEL:  – zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży,

– kształtowanie i doskonalenie umiejętności lekkoatletycznych,

– kształtowanie nawyku czynnego wypoczynku,

            – doskonalenie umiejętności ruchowych dzieci i młodzieży.

ZASADY UCZESTNICTWA:

            W zajęciach mogą wziąć udział dzieci i młodzież a ocena osiągnięć prowadzona będzie w następujących  kategoriach wiekowych:

* dzieci 7 – 9 lat/ kl. I – III / szkół podstawowych/,

* dzieci 10 – 12 lat/kl. IV – VI szkół podstawowych/,

* młodzież szkół gimnazjalnych,

* młodzież szkół ponadgimnazjalnych.

TERMIN: Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 12:00

 

CYKL ZAWODÓW WAKACYJNYCH:
 

Stadion Miejski przy ul. Sportowej 1 – początek zawodów godz. 10:00

 
02 lipca 2012 r. /poniedziałek/
30 lipca 2012 r. /poniedziałek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Test Coopera /12 minutowy test wytrzymałości biegowej/.

03 lipca 2012 r. /wtorek/

31 lipca 2012 r. /wtorek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Skok w dal                                             
04 lipca 2012 r./środa/
01 sierpnia 2012 r./środa/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 100m.

05 lipca 2012 r. /czwartek/

02 sierpnia 2012 r. /czwartek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 5-skok z miejsca obunóż

06 lipca 2012 r. /piątek/

03 sierpnia 2012 r. /piątek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 200m.

09 lipca 2012 r. /poniedziałek/
06 sierpnia 2012 r. /poniedziałek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Skok w dal z miejsca obunóż

10 lipca 2012 r. /wtorek/

07 sierpnia 2012 r. /wtorek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 3000m.          
11 lipca 2012 r. /środa/
08 sierpnia 2012 r. /środa/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00Trójskok z miejsca na lewej i prawej nodze.

12 lipca 2012 r. /czwartek/

09 sierpnia 2012 r. /czwartek/                                                                                       

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 400m.

13 lipca 2012 r. /piątek/

10 sierpnia 2012 r. /piątek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Pchnięcie piłką lekarską
16 lipca 2012 r. /poniedziałek/
13 sierpnia 2012 r. /poniedziałek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Test Coopera /12 minutowy test wytrzymałości biegowej/.

17 lipca 2012 r. /wtorek/

14 sierpnia 2012 r. /wtorek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Trójskok w dal z miejsca obunóż

18 lipca 2012 r. /środa/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 500m.

19 lipca 2012 r. /czwartek/

16 sierpnia 2012 r. /czwartek/                     

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Rzut piłką lekarską zza głowy

20 lipca 2012 r. /piątek/

17 sierpnia 2012 r. /piątek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 1500m.          
23 lipca 2012 r. /poniedziałek/
20 sierpnia 2012 r. /poniedziałek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 400m.

24 lipca 2012 r. /wtorek/

21 sierpnia 2012 r. /wtorek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 800m.
25 lipca 2012 r. /środa/
22 sierpnia 2012 r. /środa/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 5-skok w dal z miejsca obunóż

26 lipca 2012 r. /czwartek/

23 sierpnia 2012 r. /czwartek/                     

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 1000m.          

27 lipca 2012 r. /piątek/

24 sierpnia 2012 r. /piątek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Trójskok

27 sierpnia 2012 r. /poniedziałek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 100m.

28 sierpnia 2012 r. /wtorek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 800m.
29 sierpnia 2012 r. /środa/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Skok w dal                                             

30 sierpnia 2012 r. /czwartek/                     

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Bieg na dystansie 400m.                       

31 sierpnia 2012 r. /piątek/

10:00 Gry i zabawy lekkoatletyczne

11:00 Test Coopera /12 minutowy test wytrzymałości biegowej/.

 


Starostwo Powiatowe w Brzegu zaprasza na  zawody sportowe  w okresie wakacji rozgrywane według następującego regulaminu harmonogramu:

 

REGULAMIN

GIER I  ZABAW

 

CEL:    -zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży,

-kształtowanie i doskonalenie umiejętności lekkoatletycznych,

-kształtowanie nawyku czynnego wypoczynku,

            -doskonalenie umiejętności ruchowych dzieci i młodzieży.

 

ZASADY UCZESTNICTWA:

            W zajęciach mogą wziąć udział dzieci i młodzież a ocena osiągnięć prowadzona będzie w następujących  kategoriach wiekowych:

* dzieci 7 – 9 lat/ kl. I – III / szkół podstawowych/,

* dzieci 10 – 12 lat/kl. IV – VI szkół podstawowych/,

* młodzież szkół gimnazjalnych,

* młodzież szkół ponadgimnazjalnych.

* dorośli powyżej lat 18

 

TERMIN: Zajęcia prowadzone będą w lipcu i sierpniu następujących terminach:

* PONIEDZIAŁKI – Tenis ziemny 11:00 – 14:00 dzieci 7-12 lat

* WTORKI – Gry i zabawy 11:00 – 14:00 dzieci 7-12 lat

* ŚRODY – Piłka siatkowa 11:00 – 15:00 dzieci 7-12 lat i młodzież

                                           17:00 – 18:00 dorośli powyżej lat 18

* CZWARTKI – Piłka nożna11:00 – 15:00 dzieci 7-12 lat i młodzież

                                            17:00 – 18:00 dorośli powyżej lat 18

* PIATKI i SOBOTY – Koszykówka 11:00 – 15:00 dzieci 7-12 lat i młodzież

                                            17:00 – 18:00 dorośli powyżej lat 18

 

NAGRODY:

Za zajecie miejsc I – III w poszczególnych kategoriach – DYPLOM  

          

            SERDECZNIE ZAPRASZAMY DZIECI I MŁODZIEŻ DO CZYNNEGO UCZESTNICTWA.

 


 

REGULAMIN

Letniej Ligi Koszykówki

I. TERMIN ROZGRYWEK

 1. Liga będzie rozgrywana od połowy lipca do końca sierpnia

 2. Kolejki ligowe odbywać się będą w piątki i soboty w godzinach 11.00 – 18.00.

II. MIEJSCE ROZGRYWEK
 1. „ORLIK” przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 1 ul. Słowiańska 18
III. CEL ROZGRYWEK

 1. Popularyzacja gry w koszykówkę, podnoszenie poziomu sprawności i umiejętności koszykarskich.

 2. Aktywne spędzenie wolnego czasu.

IV. UCZESTNICY:
Szkoły Podstawowe:
-klasy 1-3 
-klasy 4-6 
Szkoły Gimnazjalne:
Roczniki (1996-1998)
Szkoły Ponadgimnazjalne:
Roczniki (1992-1995)
Seniorzy:
-OPEN
-OPEN MIX (chłopak + dziewczyna) turnieje par – 2×2
1. Zasady ogólne

Mecze rozgrywane będą na boisku Orlik przy ZSZ Nr 1 ul. Słowiańska 18

Mecze rozgrywane mogą być 5×5, 4×4 lub 3×3, 2×2 (OPEN MIX) w zależności od ilości zgłoszeń

W pierwszej rundzie przewiduje się rozgrywki w systemie mecz i rewanż.

W przypadku większej ilości drużyn liga zostanie podzielona na grupy po maksymalnie 8 drużyn.

Szczegółowy system rozgrywek zostanie podany po zamknięciu listy drużyn.

Mecz trwa 4×3 minut

Punktacja : 2 punkty zwycięstwo, 1 punkt porażka, 0 punktów walkower.

Niestawienie się na ustalony przez obie strony mecz traktowane będzie jako walkower z wynikiem końcowym 20:0.

W przypadku, gdy drużyna otrzyma trzeci walkower może zostać skreślona z rozgrywek, a wyniki jej wszystkich meczy zostają anulowane lub uznane za walkowery.

Kolejność drużyn w tabeli będzie obliczana zgodnie z zasadami opisanymi w przepisach koszykówki.

2. Warunki uczestnictwa

Zapisy rozpoczynają się zgodnie z terminem określonym w harmonogramie rozgrywek.

W przypadku dużej liczby chętnych kolejność zgłoszeń.

Wymagane jest wypełnienie formularza pełnego zgłoszenia drużyny i dostarczenia go organizatorom najpóźniej do spotkania organizacyjnego.

Na spotkaniu organizacyjnym wymagana jest obecność przedstawiciela drużyny, który posiadać powinien wypełniony formularz pełnego zgłoszenia drużyny.

Mecze powinny być rozgrywane w przyjaznej i towarzyskiej atmosferze, zgodnie                             z obowiązującymi przepisami koszykówki bez użycia przemocy.

W meczach rundy zasadniczej zawodnicy sędziują sobie sami a zadaniem obserwatora jest rozstrzyganie sytuacji spornych.

Wydarzenia na boisku (z wyjątkiem fauli) oceniać mogą jedynie zawodnicy znajdujący się w grze  i to na ich podstawie decyzje podejmuje obserwator.

Informacje po popełnionym faulu powinien zgłaszać tylko zawodnik poszkodowany.

Uwagi zawodników rezerwowych, kibiców oraz osób postronnych nie będą uwzględniane przez obserwatora.

 

 3.Osoby niepełnoletnie powinny posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego.

4.Rozgrywki prowadzone będą zgodnie z Przepisami PZKosz.

5. Do dyspozycji zespołów jest jedna szatnia w jednej szatni przebierają się zespoły, które grają ze sobą mecz.

 6. Drużyny zobowiązane są utrzymywania porządku na obiekcie. Po meczu należy posprzątać okolice ławki rezerwowych oraz szatnię.

 7. Na obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia i spożywania alkoholu.

 8. Drużyny i zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.

 9. Organizatorzy ligi zastrzegają sobie prawo do zmian i ostatecznej interpretacji regulaminu oraz do rozstrzygania wszelkich kwestii spornych, także tych nie objętych regulaminem.

VII. ORGANIZATORZY

 1. Głównym organizatorem rozgrywek jest animator sportu Paweł Rosłan Kordynatorem z ramienia Starostwa Powiatowego podinspektor Wydz.OKiKF Szymon Dreksler

2. Lista zgłoszeniowa musi zawierać nazwę drużyny, imiona i nazwiska zawodników, daty urodzenia, oraz numer telefonu i adres e-mail do kierownika zespołu. Listę należy przesłać na adres paulor@o2.pl lub szdrek@op.pl oraz osobiście do animatora sportu na „ORLIK” przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 1 ul. Słowiańska 18


 

REGULAMIN
Powiatowej Letniej Ligi Siatkówki
 
I. TERMIN ROZGRYWEK

 1. Liga będzie rozgrywana od połowy lipca do końca sierpnia

 2. Kolejki ligowe odbywać się będą w środy w godzinach 11.00 – 18.00.

II. MIEJSCE ROZGRYWEK
 1. „ORLIK” przy  Zespole Szkół Zawodowych  Nr 1 ul. Słowiańska 18
III. CEL ROZGRYWEK

 1. Popularyzacja gry w siatkówkę, podnoszenie poziomu sprawności i umiejętności siatkarskich.

 2. Aktywne spędzenie wolnego czasu.

IV. SYSTEM ROZGRYWEK

 1. Liga podzielona będzie  na III rundy:

 a) I runda: – każdy z każdym

 b) II runda: – rewanże każdy z każdym

 c) III runda: – play-off (1-8, 2-7, 3-6, 4-5) – 1 mecz

 2. Zespoły które rundę zasadniczą skończą na dwóch ostatnich miejscach kończą sezon po               II rundzie.

 3. Mecze rozgrywane będą do dwóch wygranych setów, set do 25 punktów, tie-break do 15

  punktów, / 2 punkty przewagi/. Finał zostanie rozegrany do 3 wygranych setów.

 4. Punktacja:

 a) zwycięstwo 2:0 – 3 punkty

 b) zwycięstwo 2:1- 2 punkty

 c) przegrana 1:2 – 1 punkt

 d) przegrana 0:2 – 0 punktów

 5. O kolejności w końcowej tabeli Rundy Zasadniczej decydują w pierwszej kolejności:

 a) zdobyte punkty

 b) bilans dwumeczu zainteresowanych zespołów

 c) stosunek setów

 d) stosunek małych punktów

V. UCZESTNICY

 1. W rozgrywkach mogą brać udział zawodnicy, od 7-70 rok życia. Osoby niepełnoletnie mogą grać tylko po okazaniu pisemnej zgody rodziców.

 2. Zgłoszenia zawodników drużyny muszą dokonać najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem I kolejki. Każda drużyna może zgłosić maksymalnie 12 zawodników, a minimum 6.

 3. Lista zgłoszeniowa musi zawierać nazwę drużyny, imiona i nazwiska zawodników, daty urodzenia, oraz numer telefonu i adres e-mail do kierownika zespołu. Listę należy przesłać na adres paulor@o2.pl lub szdrek@op.pl oraz osobiście do animatora sportu na „ORLIK” przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 1 ul. Słowiańska 18

 4. W rozgrywkach mogą uczestniczyć kobiety, ich udział nie spowoduje obniżenia wysokości siatki.

 5. Jeżeli przed pierwszym meczem drużyna zgłosiła mniejszą liczbę zawodników – ma prawo uzupełnić skład najwyżej o dwóch nowych zawodników, którzy muszą być zgłoszeni najpóźniej przed rozegraniem pierwszego meczu danej drużyny w II rundzie rozgrywek.

 6. Jeżeli przed pierwszym meczem drużyna zgłosiła 12 zawodników – ma prawo wymienić dwóch zawodników na nowych, którzy muszą być zgłoszeni najpóźniej przed rozegraniem pierwszego meczu danej drużyny w II rundzie rozgrywek.

 7. Dopuszcza się transfery między zespołami. Warunkiem jest zgoda kapitanów obu zainteresowanych zespołów. Jeden zawodnik w trakcie sezonu może wystąpić najwyżej w dwóch drużynach.

 8. W fazie Play Off mogą wystąpić tylko zawodnicy, którzy rozegrali co najmniej 5 meczów w Sezonie Zasadniczym.

 
VI. INNE

 1. W przypadku braku pełnego składu na spotkanie (brak 6 osób) zespół może wystąpić w minimum 4-osobowym składzie (3 w ataku, 2 w obronie – jak 5 zawodników i 2 w ataku, 2 w obronie – jak 4 zawodników) po wyrażeniu zgody przez drużynę przeciwną.

 3. Każda drużyna przed meczem ma prawo do 10-minutowej rozgrzewki na boisku oraz do dwóch przerw 30-sekundowych na żądanie w każdym secie. W trakcie setów nie ma przerw technicznych.

 4. Przed każdym meczem kapitanowie drużyn mają obowiązek zgłoszenia się do sędziego głównego w celu dokonania losowania stron boiska.

 5. Przed każdym meczem każdy z zespołów sygnalizuje ustawienie początkowe. Każda zmiana ustawienia (również przed kolejnymi setami) musi być zasygnalizowana sędziemu stolikowemu.

 6. Do dyspozycji zespołów jest jedna szatnia w jednej szatni przebierają się zespoły, które grają ze sobą mecz.

 10. Drużyny zobowiązane są utrzymywania porządku na obiekcie. Po meczu należy posprzątać okolice ławki rezerwowych oraz szatnię.

 11. Na obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia i spożywania alkoholu.

 12. Drużyny i zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.

 13. W pozostałych sprawach, nie ujętych regulaminem, obowiązują przepisy PZPS.

 15. Organizatorzy ligi zastrzegają sobie prawo do zmian i ostatecznej interpretacji regulaminu oraz do rozstrzygania wszelkich kwestii spornych, także tych nie objętych regulaminem.

VII. ORGANIZATORZY

 1. Głównym organizatorem rozgrywek jest animator sportu Paweł Rosłan Kordynatorem z ramienia Starostwa Powiatowego podinspektor Wydz.OKiKF Szymon Dreksler

 


        

REGULAMIN

LETNIEJ LIGI PIŁKI NOŻNEJ W BRZEGU

 
I. TERMIN ROZGRYWEK

 1. Liga będzie rozgrywana od połowy lipca do końca sierpnia

 2. Kolejki ligowe odbywać się będą w czwartki w godzinach 11.00 – 18.00.

 
II. MIEJSCE ROZGRYWEK
 1. „ORLIK” przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 1 ul. Słowiańska 18
 
III. CEL ROZGRYWEK

 1. Popularyzacja gry w piłkę nożną podnoszenie poziomu sprawności i umiejętności piłkarskich.

 2. Aktywne spędzenie wolnego czasu.

 
IV. UCZESTNICY:
Szkoły Podstawowe:
-klasy 1-3 
-klasy 4-6 
Szkoły Gimnazjalne:
Roczniki (1996-1998)
Szkoły Ponadgimnazjalne:
Roczniki (1992-1995)
Seniorzy:
-OPEN
V. SYSTEM ROZGRYWEK

 1. System rozgrywek w każdej edycji LLPN uzależniony będzie od ilości zgłoszonych drużyn.

 2. Każdy zespół zgłasza do rozgrywek listę zawodników z dokładną datą urodzenia i informacją o osobie odpowiedzialnej za drużynę – kierownik.

 4. W lidze mogą brać udział zawodnicy mający rocznikowo 7 lat i starsi.

 5. Zawody odbywają się na boisku ORLIK przy ZSZ Nr ul. Słowiańska 18. Na boisku występuję pięciu zawodników z pola plus bramkarz. Drużyny składają się maksymalnie z 9 zawodników, zgłoszonych wcześniej na liście startowej.

6. O kolejności miejsc decyduje:

 – większa ilość zdobytych punktów

 – wynik bezpośredniego spotkania przy dwóch zespołach z jednakową ilością punktów

 – mała tabela przy 3-ch zespołach z jednakową ilością punktów

 – lepsza różnica zdobytych bramek

 – większa ilość zdobytych bramek

 – rzuty karne i mała tabela

7. Mecz trwa 15 minut bez przerwy, następuje tylko zmiana stron.

VI. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 1. Organizator zapewnia wyłącznie doraźną pomoc przy urazach, powstałych w czasie gry (opatrzenie otarć, dezynfekcja ran, zabezpieczenie ran – plaster, bandaż ), natomiast nie ponosi odpowiedzialności prawnej za udział w rozgrywkach osób chorych i wynikające z tego powodu wypadki, oraz skutki wypadków w czasie gry każdego z zawodników.

2. Zawodnik zostaje dopuszczony do gry na podstawie złożonego i podpisanego własnoręcznie oświadczenia w przedmiocie zapoznania się z niniejszym Regulaminem,

 3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za straty materialne uczestników poniesione podczas trwania ligi.

4. Podczas trwania rozgrywek na całym obiekcie (boisko+szatnia+trybuny) obowiązuje całkowity zakaz palenia i spożywania napojów alkoholowych oraz używania środków odurzających.

5. Drużyny zobowiązane są do utrzymania porządku w szatniach i na trybunach (całkowity zakaz palenia papierosów i spożywania napojów alkoholowych). Kierownik zespołu jest odpowiedzialny za egzekwowanie w/w zakazów wobec zawodników i kibiców swojego zespołu.

 6. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są zapoznać się z niniejszym regulaminem i przestrzegać go podczas rozgrywek.

VII. ORGANIZATORZY

 1. Głównym organizatorem rozgrywek jest animator sportu Paweł Rosłan Kordynatorem                 z ramienia Starostwa Powiatowego podinspektor Wydz.OKiKF Szymon Dreksler

2. Lista zgłoszeniowa musi zawierać nazwę drużyny, imiona i nazwiska zawodników, daty urodzenia, oraz numer telefonu i adres e-mail do kierownika zespołu. Listę należy przesłać na adres paulor@o2.pl lub szdrek@op.pl oraz osobiście do animatora sportu na „ORLIK” przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 1 ul. Słowiańska 18

 

 

Wydrukuj stronę